RSS

Már csak egy nap a hétvégéig!:)

írta: magichun ; 2012.04.13. 13:30

Honvéd-Vasas V 2,18
Az első meccsről az az én szubjektív véleményem, hogy a bíráskodás hagyott maga után némi kívánni valót főleg a Vasas szemszögéből. De még így is majdnem sikerült győztesen elhagyni a medencét csak egy kis szerencse hiányzott... Szerintem ha a mai meccsen egyenlő feltételek lesznek megteremtve és a Vasas hoz egy jó játékot akkor simán jöhet a 3. mérkőzés!

Dinamo Zagreb-Zadar X2
4,60
Dinamo Zagreb-Zadar 2 10,5
Annak a tudatában adom meg ezt a tippet hogy múlthéten sokat szemezgettem az Olympiakos veretésével és mégsem írtam ki. Akkor a meccs után hívtam kedves barátomat és fogadótársamat a Facebook csoport tagját D. Györgyöt hogy mit mulasztottam el. Erre mi volt egy igazi profi fogadó válasza? Ő megjátszotta...
A Dinamo már bajnok de a Zadar még kieshet. Otthon sikerült a Zadarnak 2-1-re elvernie a Dinamot. Balhé van a csapat körül az ultrák és a vezetőség között ellentétek vannak ezért a szurkerek bojkottálják a bajnoki meccseket aminek következménye az irtó kevés néző. Egy másik szempont ami megint az én szubjektív véleményem az, hogy még Horvát országban sem hagynak ki egy 10,00odds körüli meccset főleg annak a tudatában hogy nemrégiben még az egész Magyar első osztály a Horvát maffia kezébe volt.Gondolom akkor a hazai fociba is van némi beleszólásuk. Még egy érdekesség van ahol netes irodánál 10,00 oddsot adnak és van ahol 21,00 oddsot a Zadarra azért az ilyen oddsomzgások nem mindennapiak!

Oroszország-Szlovákia H 1,33
Grodig-St.Adrä X2 1,44

4 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr454408265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzotyiZ 2012.04.13. 14:03:29

Wexford Youths - Limerick 5.05 3.25 1.55

vélemény??? A wexford jobb szerintem, de az odds nem azt mutatja. lehet olyan meccs lesz mint Ajax udinese? ahol az udinesere 11.00 odd volt amit 200ft al meg is játszottam és jött is mivel 0:2 lett az eredmény.

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.13. 14:16:42

Csáó! Mivel még csak 6 meccs ment le a bajnokságból és a kereteket se és a játékosokat sem ismerem igazán nekem teljesen megtippelhetetlen. Annyi biztos hogy a legtöbb oldalon a Limerick csapatát tartják erősebbnek!

Panthera 1 2012.04.14. 00:20:07

Na hali!Talán nem alszol még,gondoltam bekopogok.A hétvégére tudsz-e valamit?Mára csak egy szelót csináltam,ami elég dúrva volt,hát persze,hogy elment.Tutiba van még 3. élő szelóm+ma 1.hoki meccsem,levédiába.Vevő vagyok a tippjeidre,mert rendre jönnek,előre is köszi.

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.14. 03:19:28

@Gepárd: Hello! Kinn vannak a tippek lehet holnap még jön ihlet és megosztom. Egy meccs amin érzek egy kis meglepit Schalke-Dortmund X1 !

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása