RSS

Kommentezők,látogatók!

írta: magichun ; 2012.04.09. 02:43

Mivel nem vagyok még jártas a blog vezetésben illetve szerkesztésben olyan hibát követtem el ami miatt nem jelentek meg időben a kommentek  és nem tudtam rájuk érdemleges választ adni időben. Ha minden igaz orvosoltam a hibámat és most már egyből kint lesznek a kommentek! Szeretnélek meg kérni titeket hogy ha valami kérdésetek van nyugodtan írjatok én megpróbálok ezentúl minél hamarabb válaszolni, még ha olyan mérkőzésekről is van szó ami nincs kiírva akkor is. Nagyon sok meccs van amiről van véleményem és információm de nem feltétlen írom ki ezért szeretnék minél több kommentet kapni hátha ezúton is tudok a segítségetekre lenni! 

1 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr224372656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása