RSS

Női megérzés

írta: magichun ; 2012.03.29. 07:30

Egy kis vicces párbeszéddel nyitnám a postot amely Barátnőm és Barátom társaságában egy lottózóban esett meg.
Én:(kész a szelvényem) Rá teszem a Roddickot is megveretem azt a szemét Monacot amiért tegnap megszívatott,jó az a Roddick!(10 ezer nyereménytől estem el a Monaco miatt szerdán mert elverte a Monfilst)
Barátom: Federert is elverte.
Barátnőm: Ne játszd meg azt a Roddickot nem ismerem azt a csapatot!
Én: nagyokat nevettem a barátnőmön, de este már nem mikor kiderült hogy a Roddick miatt estem el 40 ezer ft nyereménytől. Női megérzés?

Összegzés: Hétvége óta ZTE 93. percben kapott góljánál 12 ezer + a Liverpool bukása 8 ezer + a Monaco kedden 10ezer + szerdán 40 ezer nyereménytől fosztott meg. Az elmúlt 5 napban 70 ezer ft  nyereménytől estem el ennek tükrében most megadom a mai tippjeimet. Remélem nektek több szerencsétek van!

N. Djokovic - D. Ferrer H 1.16
Atl. Madrid - Hannover H 1.45

(0-1) AZ Alkmaar - Valencia V 1,42
(1-0) Sporting-Metalis H 1,28
Schalke-Bilbao 2,5 gólnál több 1,65

   


 

     
szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr644347200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása