RSS

Szegény embert még az ág is (le)húzza

írta: magichun ; 2012.03.26. 06:01

Sajnos bele estem a hétvégén a SZRT egyik csapdájába, mégpedig az 5ös kötésbe.  Meg akartam játszani a Bayern,Vidi,Barca trió győzelmét 3000 ezerrel 2,9 es odds majdnem 6 ezret hozott volna tisztán. De mivel a Vidi 5ös kötésbe volt a gép visszadobta a szelót. Nem estem pánikba tudtam mit kell tennem repült a szelvényre a Real H 1,09 oddsért ( nem akartam már feljebb vinni az oddsot elég lett volna nekem az a 2,9 es odds nem vagyok kapzsi de a kötés az kötés) és ekkor esett a figyelmem a Lyon,Arsenal Liverpoolra a többit már tudjátok... Itt már eléggé veszőben volt a hétvégém, de maradt még egy nagyon szép kis szelvényem.A Vasas-ZTE be volt biztosítva nekem X re is ha a 2 es nem jönne.De természetesen a 92. perc itt is megpecsételte a sorsom. A Vasas a meccset húzta be, a SZRT a kis zsebpénzem.Hát költsék gyógyszerre. De bosszút forralok a héten. Remélem ti is velem tartotok!
 

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr384339619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása