RSS

Tippmixtippek

írta: magichun ; 2012.04.16. 07:32

Akárhogy vártam már a hétvégét a remek kínálat miatt, sajnos az alap tippjeim is cserben hagytak.(DEBRECEN, GYŐR, PSG győzelem) El is vették a kedvem a játéktól ezek a remek eredmények. De kaptam egy pozitív visszajelzést a tippjeimmel kapcsolatban bakkertől a http://tippmix.blog.hu/ oldal szerkesztőjétől. Március 24-én kezdtem aktívan csatlakozni a blogon folytatott játékhoz. A szabályok a következők röviden:
A játékban minden blog.hu-s regisztrált felhasználó részt vehet egy - a hivatalos tippmix műsorból választott - aktuális napi tipp kommentként történő beírásával. A napi tippeknél alapszabály, hogy a beírt tipp az aktuális napon hagyományos módon, totózóban tippmix szelvényen feladható legyen.Pontozás: A sikeres tipp kap pontot, az eltalált szorzó figyelembe vételével:

1.40-1.59 szorzó 1 pont 
1.60-2.20 szorzó 3 pont 
2.21-feletti szorzó 4 pont

Megkaptam a hivatalos táblázatot bakkertől  mióta csatlakoztam a játékba hogyan állok a tippekkel. Táblázat:



 Büszke vagyok hogy ilyen remek tippelők közül is kitudok emelkedni mint a táblázaton lévők és remélem tudom folytatni a tendenciát a jó tippekkel. Jelenleg 82%-os a tipparányom.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr984452656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása