RSS

HÉTVÉGE!!!

írta: magichun ; 2012.04.14. 02:51

Bayern-Mainz H 1,22
Menni kell a végsőkig!

West Ham
-Brighton H 1,65
Cél az egyenes feljutás ehhez kell a győzelem! Mellesleg a Brighton is hajt a play off-ért ezért biztos nem fog beton focit játszani, nekik is támadniuk kell amiből szerintem a WHU fog jobban kijönni.

Paks-Debrecen
V 1,95
Sokat botlott mostanában a Debrecen de ez nem azt jelenti hogy valami nagyon rossz formába lennének. Még mindig ők a legerősebbek a Magyar mezőnyben és most hozniuk kell a kötelezőt mert a Győr a szélárnyékban van!

FTC-Győr V 2,30
Nem szeretném ecsetelni a két csapat közti erő viszonyokat mert egy kicsit érzékenyen érint engem. Sima vendég győzelmet jósolok a Győr megy a bajnoki címért és ehhez a FTC csak asszisztálni fog még hazai pályán is az én véleményem szerint.

Norwich-Man City V 1,50
Láthattuk a WBA ellen is hogy 8 pontos lemaradással sem adta fel a City a bajnokságot. Most hogy a MU botlott a Wigan ellen így már csak 5 pontosra olvadt az előny ezért kifogják a lelküket is tenni a pályára a kékek.

Real Madrid-Gijon (0-1) H 1,24
Mindenki tudja...

Levante-Barcelona V 1,20
Levante-Barcelona (1-0) V 1,56
Nem kedvelem a hendis meccseket annyira de kezd ez a bajnokság Messi és Ronaldo kis külön csatájává fejlődni. Ezért Messi gólokat és Barca parádét várok erődemonstráció gyanánt.

Szlovénia-Nagy Britannia H 1,20
Nem egy nagy hoki nemzet a vendég csapat sima kiütéses győzelmet várok a Szlovénektől pláne hazai közönség előtt egy hazai rendezésű VB-n .

Benfica-Gil Vincente H 1,24
Nem sok gyengébb ellenfelet kaphatott volna a Benfica. Ha már a döntőbe vannak nem fognak szórakozni és behúzzák a kötelezőt!

Milan-Genoa H 1,23
Cesena-Juventus V 1,28
Novara-Lazio X2 1,22
Nyugodj békében Piermario Morosini!

Liverpool vagy Everton jut tovább H 1,73
Tudom pocsék formában a vörösök de már hetek óta készülnek erre a meccsre a kulcsjátékosok pihentek és tudjuk a rangadókon pazarul megy általában a Liverpoolnak!

Japán-Magyarország V 1,90
A keretünk még a hiányzókkal is erősebb mint a Japánoké, ha bizonyítani akarjuk hogy van keresni valónk a VB-n a Japánokat mindenképp ütnünk kell. A kulcs az hogy a fiatal játékosaink feltudnak-e nőni a feladathoz. Ha igen megvan a mérkőzés.

Auxerre-PSG 2X 1,25
Auxerre-PSG V 1,95


Játék:

145.000ft-al(virtuális) zártam a csütörtököt. Mivel pénteken pihentettem a játékot ezért maradtam 145.000ft-on.Ma 15.000ft fogok kockára tenni az alábbi szelvényen.(kétesélyek a BWIN oddsai)

Szelvény: Norwich-Man City V 1,50
              Levante-Barcelona V 1,20
              FTC-Győr X2  1,37
             1,50x1,20x1,37=2,466x15.000ft=36,990ft

Nyitó bankroll:145.000ft
Záró bankroll: 130.000ft
 

Játék vasárnap:
Tegnap sikeresen jött a virtuális szelvényem ami azt jelenti 36.990ft (ha nem haragszotok felkerekítem 10ft-al hogy átláthatóbb legyen) pluszt írhatok hozzá a tegnapi záró bankrollomhoz(130.000ft)

Nyitó Bankroll: 130.000ft+37.000ft= 167.000ft

Auxerre-PSG 2X  1,25
Szlovénia-Nagy Britannia H 1,20
1,25x1,20=1,50x17.000ft=25.500ft

záróbankroll: 150.000ft

A virtuális játékom kapcsán beszélgettünk egy kedves barátommal. Az volt a beszélgetésünk tárgya hogy kis pénzel nagyon nehéz bármiféle nagyobb nyereményt összehozni. De ebben mind egyet értünk szerintem hogy nem a legegyszerűbb 10-20x oddsokat naponta összehozni.(kivéve ha nincs egy kis kockás füzetünk) Megpróbáltam a barátom figyelmébe ajánlani a virtuális játékom hogy játssza ezt a taktikát mert szerintem eredményes. Ő azt mondta erre hogy neki nincs ennyi pénze játékra amit el is hiszek mivel tudom, hogy sajnos napjainkban Magyarországon nincsen a legtöbb embernek 100.000ft költő pénze... Gondolom sokatok aki olvassa az oldalt hasonlóan vélekedik erről a játékról és nem kelti fel a figyelmét miszerint úgy sincs ennyi pénze. De én azt mondom hogy nézzétek meg úgy a játékot hogy le vesztek egy nullát a bankrollból és levesztek a tétből is egy nullát! Az oddsok akkor is megmaradnak és a nyeremény akkor is "garantált" lesz még ha mind ezt kevesebb pénzel is oldjuk meg! Lehet hogy nem hoz az embereket lázba napi 1000ft-os tiszta haszon de mégis jobb mintha vesztenél. Ha 10.000ft-al(virtuális) kezdtem volna a játékot akkor most 15.000ft bankrollal állnék tiszta nyereségem 5000ft lenne emellett még játékba lenne egy 1700ft-os fogadásom a mai napra. Evvel csak arra akartam kilyukadni hogy ezt a játékot el lehet kezdeni jóval kevesebb pénzel is nem kellenek hozzá 100.000ft-ok csak akkor a bankrollhoz kell méretezni a tétet is amit feltesz az ember alkalmanként. És "kis pénzből" is fel lehet építeni egy 100.000ft-os nagyságú bankrollt kellő türelemmel, amit ha elérsz azután lehet kaszálni a nagyobb napi pénzeket!

14 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/api/trackback/id/tr574419020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolispurs 2012.04.14. 11:40:04

Üdv.

Én a Fradi-Győr meccsen azért meglepődtem a Győr ennyire magas szorzóján, szerinted minek köszönhető?

pisti613 2012.04.14. 12:30:00

Hali!
Virtuális játékod szünetel ??? Pedig ügyesen csináltad :-)
Mai tippek is jók lesznek, Lyon kupagyőzelméről a Marseille ellen mit gondólsz???
Szép és sikeres napot, hali...

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.14. 13:22:39

@Zolispurs: A Fradi az mindig Fradi marad főleg hazai pályán... De ez most szerintem nem fog számítani Győr győzelmet várok!

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.14. 13:24:24

@pisti613: Csak tegnap szüneteltettem, ma már írok ki meccset a játékba! Mindenki nyomatja a Lyont de én Marseille győzelmet várok... nem tudom megmondani miért statisztikailag nem tudom alátámasztani csak láttam mind2 csapat utóbbi meccsit és inkább a Marseille felé hajlok...

Forza Juve 2012.04.15. 13:15:57

@magichun: Hello Mester! Ma mit játszol?

guriga75 2012.04.15. 17:04:23

Szia magichun nagyon jó az oldalad a virtuális játékod meg egyenesen király.Azon gondolkodom meg már mondtad is hogy jobban járnék ha online játszanék hova érdemes beregisztrálni BWIN mert ez a 2 esélyes fogadás nagyon tetszik válaszod előre is köszönöm.

Forza Juve 2012.04.15. 17:24:38

@magichun: Remélem holnap már visszatérsz és folytatod a virtuális játékod.

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.15. 18:19:00

@Forza Juve: @guriga75: Ne haragudjatok csak a tegnapi magyar fordulóban az a Debrecen és Győr X hazavágott... Az volt a 2 fő tippem és nagyon ideges lettem hogy ennyi tippem elment az oldalon....:S guriga75 szerintem mindenképp a BWIN-re regisztrálj első sorban mert ha még nem játszottál netes irodánál az a legkönnyebben kiismerhető és kezelhető felület szerintem egy kezdőnek! Mára a a Gladbach volt az egyik fő tippem de későn kerültem géphez ezért nem sikerült kiírni...

Forza Juve 2012.04.15. 19:47:22

@magichun: Nehogy abbahagyd az oldalt, én már most rajongód vagyok. Bár én kivétel vagyok és tudok nagy pénzel játszani. A tegnap nekem sem sikerült. Vesztettem elég sokat, de az este megtettem a Barcat és a Realt 2,5 több gólra nagy pénzzel és minden vissza is jött. Várom holnap a tippjeidet. Király vagy. Így tovább.

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.15. 20:14:11

@Forza Juve: Nem hagyom abba semmiképp mert nagyon sok pozitív visszajelzést kapok és ha csak az én tippjeim kellenek ahhoz hogy az embereket egy kis pénzhez és jó kedvhez juttassam akkor csinálom! Olvasd el írtam egy hosszabb írást a post aljára! Sok szerencsét!!!

guriga75 2012.04.15. 21:05:39

@magichun: Teljesen igazad van mert én is pont így gondoltam hogy nem 100000Ft csak 10000Ft kezdő is elég lassan és türelmesen építkezni na meg a te tippjeid és az ember lehet boldog mert nekem bizony jól jönne heti +5000Ft sokszor.
Csak így tovább:)))

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.15. 21:15:36

@guriga75: Én is ezt vallom! "kis pénz" is pénz! Mai világban sok embernek jól jönne heti + 5000ft ami havi 20.000ft-ot jelen! Remélem sikerül is tartanom a szintet! És ha tényleg sikerül nyerni akkor nagyobb lesz a bankroll lehet emelni a tétet is... :)

guriga75 2012.04.15. 22:57:30

@magichun: Igen lehet emelni a tétet de elsőnek regisztrálni kéne egy kis pénzt utalni 5000Ft+5000Ft bónusz=10000Ft tőke jól mondom??
Na még egy kérdés amit mi itt kétesélynek mondunk az a BWIN -en duplaesély fogadási típus igaz?

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.04.16. 06:32:24

@guriga75: Jó ha 5000ft-ot felraksz csak kell valami bónuszkód ha jól tudom és egyből felduplázzák a pénzt!Ha nincs ilyen hogy két esély akkor adja mind 2 csapatot hendikepről! Pl: Bayern München-Real Madridot adja (1-0)-ról 1,48 ami azt jelenti hogy nem kap ki a Bayern és adja (0-1)-ről az meg hogy a Real nem kap ki szóval van dupla esély minden meccsen! Egy kis plusz motivációt adnék a játékhoz! Én nyáron 3000ft-ot felutaltam Bwinre megkaptam a 3000ft bónuszt és 6000ft-ból egy hónap alatt kb evvel a szisztémával amit most az oldalon virtuális játéknak hívok felvittem 60.000ft-ig ! Szóval ez egy működő stratégia az én meglátásom szerint. (sajnos nem tudtam folytatni a játékot mert kellet a pénz de a közeljövőben tervezem a visszatérést)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása